-->
Photobucket
Photobucket
Photobucketwelcome to my pagePhotobucket

04 August 2011

Ramadhan (:

2nd post. cepat masa berlalu tup tup dahhh puasaa. yang tak best nya, tengah exam MIBF sumpah aku tak study. paper elektif mmg aku tidooo jelahh. rasa nak cepat habis sekolah tapi rindu kawan kawan (: rasa macam baru je aku masuk SMK Meru ni dah nak habis ah. lepas SPM aku tak tau lah nak buad apa haha. yang penting aku dah single tak payah fikir nak jaga perasaan orang, nak keluar pun tak sedap hati. cukuplah ada kawan kawan yang sungguh baik hati. pasal puasa pulak, tahun ni aku taknak buka dekat KUBUR CINA lagi. insaf insaff aku dah besar dah tua kena tunjuk contoh yang baik untuk adik adik walaupun aku takde adik. ha,lepas raya band kitorang akan aktif balik + membe baru haziq. si saz pula sibuk nak ikut aku takut tak muat je tempat tu bukan besar mana weh ! :D harap harap dapat record lagu lepas SPM nanti. okay selamat berpuasa BLAHHH XD


Bling

No comments:

Post a Comment